Klasifikační analýza klíčových slov

BETA

Tento online nástroj slouží k vytvoření jednoduché klasifikační analýzy klíčových slov, která je dobrým pomocníkem při SEO optimalizaci, copywritingu, tvorbě nové struktury a obsahu webu, nebo návrhu landing pages.

Podrobnosti

Popis klasifikační analýzy klíčových slov a její využití najdete například v článku od Marka Prokopa, který do značné míry definoval názvosloví pro tento analytický nástroj. Také stejně jako ve článku platí "Jestli se chcete podívat... a hrajte si.".

Možnosti

Kliknutím na tlačítko "Vyzkoušet příklad" si můžete jednoduše pohrát s analýzou klíčových slov popisovaných ve článku, nebo vytvořit vlastní analýzu výrazů po kliknutí na tlačítko "Vytvořit analýzu".

Vstupní data

Vstupní data (klíčová slova a slovní výrazy) se zadávají v CSV forátu, lze je zkopírovat například z tabulek Excelu, nebo Calcu a vložit přímo do formulářových polí. Data pro každou analýzu jsou omezena na 10 dimenzí, 100 výrazů pro každou dimenzi a 5000 výrazů k analýze klíčových slov.


Ukázka výstupu klasifikační analýzy klíčových slov se čtyřmi dimenzemi.
Ukázka výstupu klasifikační analýzy klíčových slov se čtyřmi dimenzemi.

Zdroje dat pro analýzu

Klasifikační analýzu klíčových slov lze provádět nad daty z různých zdrojů a služeb, například:

Praktické je provedení více analýz klíčových slov nad různými zdroji dat, které navzájem porovnáte. Zjistíte tím například rozdíly mezi nabízeným sortimentem a skutečným zájmem zákazníků, který přirozeně sdělují při vyhledávání. Zjištěné informace poté můžete zohlednit při vytváření popisů produktů, služeb, nebo při psaní nových článků magazínu či blogu.